ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

14 Νοεμβρίου 2021

Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ- ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ

Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ

ΟΡΙΣΜΟΣ : Η ΧΡΌΝΙΑ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ (Maslach, 2003)


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ:

ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ  ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 6 ΠΙΟ ΑΓΧΟΓΟΝΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΕΣ !


ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΚΟΠΩΣΗ, ΤΗΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ


ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ;


ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ;


(ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΜΜΥΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ) ;





ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΕΣ ΕΙΝΑΙ:


1. ΟΙ ΑΠΕΙΘΑΡΧΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ -ΤΡΙΕΣ


2. ΤΑ ΠΟΛΥΠΛΗΘΗ ΤΜΗΜΑΤΑ


3. ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ


4. ΤΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ


5. Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ


6. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ


7. ΟΙ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Π.Χ. ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ, 

ΑΚΟΜΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΎ ΘΑ ΚΑΛΕΣΤΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΒΙΟΠΟΡΙΣΜΟΥ


8. Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ


9. Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ


10. ΟΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ



ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΙΘΑΝΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΕΠΑΡΚΩΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΥΠΟΣΥΝΗΔΕΙΤΑ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ :


1. ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ  ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ 





Η ΑΙΤΙΑ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΚΟΠΕΥΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ 


2. ΟΤΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΙΘΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ





Π.Χ. ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ -ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΥΠΕΡΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ή ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ



3. ΟΤΑΝ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΓΧΟΣ, ΨΥΧΙΚΗ Ή ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ





4. ΟΤΑΝ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΑΦΗΓΗΜΑΤΑ, ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ



ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΣΤΑ "ΧΑΡΑΓΜΑΤΑ" ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΠΟΥ ΕΝΩ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ  ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ  ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ...





ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ

KAI MAΛΙΣΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ.


 (Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ  ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ) 





ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ  ΓΟΝΕΩΝ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΙΩΠΗΛΑ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ ΠΑΡΑ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ


5. ΟΤΑΝ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΤHN ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ"  ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 


Ή ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ KAI TOY ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ... 


ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ !




6. ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. 


 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΦΤΩΧΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΦΟΔΙΑ ...


 
7. ΟΤΑΝ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΙΑ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ, ΣΑΠΙΑ, ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ "ΜΗ ΓΝΩΣΗ" ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ...


ΠΧ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ, ΨΕΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΦΥΣΙΚΗ, ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ... ΚΛΠ 


ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ



8. ΟΤΑΝ  ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΡΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, ΣΤΙΣ ΕΜΦΥΤΕΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ !


ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΘΗΤΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 12 ΑΞΙΩΝ 18 ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΩΝ ΝΟΜΩΝ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ !

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ'

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ


1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτόκαι της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούναλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά τουΘα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.


2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ


2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. 

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.


3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.

3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.








ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ



ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ



ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ 


ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 


«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»



EMAIL: giadanou70@gmail.com



TΗΛ. 6932729297



giadanou.blogspot.com

 




youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCL

XtKZObutWedRZOijfbToA

 



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ "


Ε.ΣΥ.":


https://esy-


xanthis.blogspot.com/2020/08/619904-09-


2015.html




ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ "E.ΣΥ" :


https://esy-


xanthis.blogspot.com/2020/08/blog-


post_38.html




ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ : 

https://www.aitherikigrafi.gr/

 



AΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ FB ΚΑΙ 

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ  

 

ΣΕΛΙΔΑ fb. 1


ΣΕΛΙΔΑ fb 2


ΣΕΛΙΔΑ fb 3

 

twitter

https://twitter.com/home?logout=1609586405780



Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ 

ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.




ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ :



ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ :



600 ΔΙΣ : http://600dis.oramaellas.gr/

 



ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ 


ΔΗΜΟΥΣ:


https://dimoi.oramaellas.gr/

 



ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:


https://trapeza-


anatolis.oramaellas.gr/metoxes-xroniko/

 



ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ:


http://www.endcyprusdebt.com/

 

 

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ε.ΣΥ.

http://alfeiospotamos.gr/?p=17647


ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΜΚΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ."

http://alfeiospotamos.gr/?p=11184



=======================

ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.e-synews.gr 

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINKS

http://energoi-ellhnes.blogspot.gr/

http://alfeiospotamos.gr/

http://alfeiospotamos.blogspot.gr/

http://spametadesma.blogspot.gr/

http://sorrasgegonota.wordpress.com/

=======================

 

 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ πρώην 

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» .

http://alfeiospotamos.gr/?p=10768

=======================

ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:

http://e-sy.gr/grafia-e-si/


 


Ε.ΣΥ. ΞΑΝΘΗΣ


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ


ΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 69


67100, ΞΑΝΘΗ


ΕΙΜΑΙL: esy.xanthis@gmail.com




ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ


6932729297, 2541106281



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Author Description


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Post Top Ad