ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ
ΟΡΙΣΜΟΣ : Η ΧΡΌΝΙΑ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ (Maslach, 2003)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ:
ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 6 ΠΙΟ ΑΓΧΟΓΟΝΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΕΣ !
ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΚΟΠΩΣΗ, ΤΗΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ;
ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ;
(ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΜΜΥΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ) ;
ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΕΣ ΕΙΝΑΙ:
1. ΟΙ ΑΠΕΙΘΑΡΧΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ -ΤΡΙΕΣ
2. ΤΑ ΠΟΛΥΠΛΗΘΗ ΤΜΗΜΑΤΑ
3. ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
4. ΤΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
5. Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
6. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ
7. ΟΙ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Π.Χ. ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ,
ΑΚΟΜΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΎ ΘΑ ΚΑΛΕΣΤΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΒΙΟΠΟΡΙΣΜΟΥ
8. Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ
9. Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ
10. ΟΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΙΘΑΝΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΕΠΑΡΚΩΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΥΠΟΣΥΝΗΔΕΙΤΑ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ :
1. ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ
Η ΑΙΤΙΑ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΚΟΠΕΥΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ
2. ΟΤΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΙΘΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΣΤΑ "ΧΑΡΑΓΜΑΤΑ" ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΠΟΥ ΕΝΩ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ...
KAI MAΛΙΣΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ.
(Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ)
5. ΟΤΑΝ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΤHN ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ" ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Ή ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ KAI TOY ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ...
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ !
6. ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΦΤΩΧΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΦΟΔΙΑ ...7. ΟΤΑΝ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΙΑ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ, ΣΑΠΙΑ, ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ "ΜΗ ΓΝΩΣΗ" ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ...
ΠΧ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ, ΨΕΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΦΥΣΙΚΗ, ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ... ΚΛΠ
ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣΧΡΗΣΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
8. ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΡΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, ΣΤΙΣ ΕΜΦΥΤΕΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ !
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΘΗΤΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 12 ΑΞΙΩΝ 18 ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΩΝ ΝΟΜΩΝ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ !
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ'
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
8. ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΡΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, ΣΤΙΣ ΕΜΦΥΤΕΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ !
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»
EMAIL: giadanou70@gmail.com
TΗΛ. 6932729297
youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCL
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ "
Ε.ΣΥ.":
xanthis.blogspot.com/2020/08/619904-09-
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ "E.ΣΥ" :
xanthis.blogspot.com/2020/08/blog-
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ :
https://www.aitherikigrafi.gr/
twitter
https://twitter.com/home?logout=1609586405780
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ
ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ :
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ :
600 ΔΙΣ : http://600dis.oramaellas.gr/
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ
ΔΗΜΟΥΣ:
ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:
anatolis.oramaellas.gr/metoxes-xroniko/
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ε.ΣΥ.
http://alfeiospotamos.gr/?p=17647
ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΜΚΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ."
http://alfeiospotamos.gr/?p=11184
=======================
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINKS
http://energoi-ellhnes.blogspot.gr/
http://alfeiospotamos.gr/
http://alfeiospotamos.blogspot.gr/
http://spametadesma.blogspot.gr/
http://sorrasgegonota.wordpress.com/
=======================
ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ πρώην
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» .
http://alfeiospotamos.gr/?p=10768
=======================
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
http://e-sy.gr/grafia-e-si/
Ε.ΣΥ. ΞΑΝΘΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 69
67100, ΞΑΝΘΗ
ΕΙΜΑΙL: esy.xanthis@gmail.com
ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ
6932729297, 2541106281
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου